Efter de seneste ugers stigende corona-smittetal meldte regeringen i fredags ud, at forsamlingsgrænsen sænkes fra 100 til 50 i alle landets kommuner – gældende fra lørdag d. 19. september.
Det får naturligvis også betydning for vores idræt – hvor både træninger og konkurrencer skal tilrettelægges efter det.