Skip to main content

Registrering til forbundet

Dansk Orienterings-Forbund har en strategi for udvikling, der indebærer en række mål, som skal sikre at strategien bliver implementeret, og at den ønskede udvikling bliver gennemført i praksis. Et kriterie for mål og delmål har været, at de skal være målbare, og derfor er adgangen til data på forskellige områder, en vigtig del af strategiarbejdet i DOF. 

Adgangen til data, er i høj grad et spørgsmål om at få indhentet information fra klubberne, og derfor er denne mulighed for at registrere forskellige ting, oprettet til formålet. Der er indtil videre tre registreringsformularer, man som klub kan udfylde.

1. Afslag og begrænsninger på skovansøgninger
2. Grønne tiltag - Klubber
3. Grønne tiltag - Stævner


Registrering af afslag på ansøgninger og restriktioner i forbindelse med skovtilladelser

Ved at udfylde formularen til registrering af afslag på ansøgninger om skovtilladelser, hjælper I som klub, forbundet med at blive klogere på, hvordan adgangen til de danske skove udvikler sig og ser ud. 

1. Afslag og begrænsninger på skovansøgninger

Udfyld formularen nedenfor via dette link: Registrering af afslag og begrænsninger på skovansøgninger

 


Registrering af grønne tiltag

Ved at udfylde formularen til registrering af grønne tiltag i klubben og til stævner, hjælper I som klub, forbundet med at blive klogere på, hvordan den grønne omstilling og tilgangen til bæredygtighed i sporten udvikler sig og ser ud. 

2. Grønne tiltag - klubber

Udfyld formularen via dette link: Registrering af grønne tiltag i klubber

 

3. Grønne tiltag - Stævner

Udfyld formularen nedefor via dette link: Registrering af grønne tiltag til stævner