Landsholdets løbere er nu sikret SILVA kompassser.
På grund af omstrukturering hos SILVA, som man bl.a. har kunnet læse om tidligere i nummer af Skogssport, har en kompasaftale med DOF været skubbet lidt i baggrunden. Nu er alle formalia på plads og en aftale er i dag underskrevet, så ingen lansholdsløber behøver at løbe kompasløs rundt i skoven. Aftalen indebærer bl.a. at forbundets salg af skærme og tænger sker ved køb af SILVA skærme og tænger via SILVAs danske agent STM-sport i Århus. Aftalen løber foreløbig frem til 31.12.2005.