Vil din klub vinde 10 nye O-skærme?
I dag modtager alle registrerede klubadministratorer i O-service en kuvert, der kan blive vejen til 10 nye O-skærme for din klub.
Nyt fælles system
Med virkning fra 15. marts 2004 indgår kalender- og tilmeldingssystemet, O-service, og DOF’s medlemsdatabase samarbejde så der for overfor dig og din klub kun bliver et system.
Det betyder at alle de nødvendige medlemsoplysninger kun skal indtastes og vedligeholdes et sted.
Det er dig og din klub, der nu får det fulde ansvar for at oplysningerne kommer på plads og vedligeholdes. Når det er sket – bliver det meget lettere at være klub.
Når du er oprettet og tildelt password, kan du selv vedligeholde i de personlige oplysninger. Det gælder f.eks. briknummer, postadresse, telefon og E-mail.
O-service kan allerede nu en masse ting, men det bliver endnu bedre. Det gælder især når alle bruger systemet hver dag, og kvaliteten af data bliver bragt på plads løbende.
Vi har store planer om at udbygge O-service med nye funktioner til glæde for dig og din klub, men først gælder det om at få grundoplysningerne ført a jour.
Tidsfristen
Vi tror ikke det bliver lettere af at vente, og sætter derfor fristen til
torsdag den 1. april 2004 kl. 24.00.
Det er samtidig det tidspunkt DOF ifølge reglerne måler antallet af medlemmer til brug ved opkrævning af klubkontingent for 2004.
Er der ikke sket indberetninger, vil DOF vælge frit imellem data i O-service og i Sekretariatets medlemsdatabase, og udskrive kontingent ud fra de data der er mest fordelagtig for DOF.
Klarmelding
Når din klub har foretaget opdateringen vil vi gerne have en klarmelding fra dig. Det sker på en e-mail til Charlotte Bergmann på Sekretariatet. Adressen er
Blandt de 10 første klubber der melder klar trækker vi lod om 10 helt nye Silva postskærme.
Grib fat i din klubadministrator med det samme, det er nu vi rykker….