I lighed med Børn & Unge og Kort, er der nu kommet en ny underside for bredden.

I lighed med Børn & Unge og Kort, er der nu kommet en ny underside for bredden. Hjemmesiden har fokus på de områder, der kan interessere bredden. Lige nu er det breddesatsningen, der er i fokus. Under menupunktet ’Projekter’ kan materialet vedrørende satsningen findes. Herunder er projektplanen, besøgsoversigt og oplæg til klubbesøg. Desuden kan du se præsentationerne vedrørende den nye foreningsundersøgelse og sponsorbarometret med fokus på orienteringsløb.

Udover projekterne er der links til kurser og møder, der kan interessere bredden.

Den 12. november 2005 er der, som nævnt flere steder, kursus med henblik på at få gang i aktiviteter til kampagneåret 2006. Kurset indledes af Henrik Linderberg fra Reklamebureauet Brightside. Han vil komme med et meget spændende oplæg, så der er noget for deltagerne at tage med til de efterfølgende Workshops, der handler om hvordan vi gør i relation til følgende 3 områder:

•\tPR og Pressen
•\tNye børn i klubben
•\tVoksne begyndere

Du kan se mere på undersiden, der findes via et link fra DOFs forside i venstre siden under Udvalg. Du kan også finde det via følgende link:

http://www.dk-orientering.dk/breddeindex.asp

DOF på Facebook

Sponsorer

Cowi
Trimtex
Sportident
Løberen
Silva
Klinik
Godik
Sportlyzer
Grafisktrykcenter
MacUrth

Organisationer og partnere

Nordea-fonden
International Orienteering Federation
Team Danmark
Dansk Skole Idræt
Sport Event Denmark
Naturens Dag
DIF
Aktiv året rundt