HB sagde ja til udviklingsgruppens indstillinger og herunder forslaget om et partnerskab imellem DOF og WOC2006 om fælles mediestrategi. Dette partnerskab er nu en realitet.

Tirsdag den 25. januar 2005 var der lys i Pan’s klubhus fra kl. 19.00 til 23.00.

Samlet var:
Jesper Lundsgaard, Pressechef EOC2004
Clive Allan, Speakning/presse EOC2004
Johan Fegar, Pressechef WOC2006
Jesper Lysgaard, Hjemmeside WOC2004
Erik Nielsen, Generalsekretær WOC2006
Lars Rask Vendelbjerg, orienteringsløb.dk
Kell Sønnichsen, DOF’s hjemmeside
Karl Kristian Terkelsen, DOF’s pressekontakt, Elite
Flemming Nørgaards, Stævneleder WOC2006
Preben Schmidt, Generalsekretær DOF

Det blev en spændende aften, hvor idéerne sprang og erfaringerne havde vægt.

Formålet med var at etablere af en fælles mediestrategi for DOF og WOC06, der sikre den største og bedste mediedækning af WOC06 og DOF i perioden optil, under og umiddelbart efter WOC2006.
Det er udfordringen at udarbejde en fælles overordnet mediestrategi, hvorefter opgaverne prioriteres, fordeles og forfølges, idet strategien også skal omfatte klubbernes mediearbejdet overfor den lokale presse, så WOC2006-dækning og markedsføring af klubbernes arbejde med indsatsområde ”nye medlemmer” kobles sammen.

To af udviklingsgruppens 2 projekter er hermed sat i gang eller realiseret. Flere vil følge.

DOF på Facebook

Sponsorer

Cowi
Trimtex
Sportident
Løberen
Silva
Klinik
Godik
Sportlyzer
Grafisktrykcenter

Organisationer og partnere

International Orienteering Federation
Team Danmark
Dansk Skole Idræt
Sport Event Denmark
DIF