
DM Knock out sprint er igen i 2026 en del af DM ugen.
Instruktionen er ude og kan læses her https://do-f.dk/klubvaerktojer/vejledninger-reglement-arkiv/for-arrangorer/for-arrangorer-elite/dm-knock-out-sprint-2026
I år foregår det i Herning, og indbydelsen er kommet ud og kan ses her, og tilmeldingen er åbnet i o-service.
DM ugen er en stor idrætsfest, med masser af sport, tilskuere og medieopmærksomhed. Der er næppe noget Dansk Mesterskab i orienteringsløb i nyere tid, der har fået lige så meget omtale som det sidste år.
Der er udsigt til en ny fest i år, og stævneleder og banelægger Jess Rasmussen udtaler:
”Der venter løberne nogle lynhurtige løb, med udslagsgivende vejvalg i boligområder og et centrum med trange passager og baggårde. I år har vi også kvartfinaler med på programmet, så der bliver 3 højdramatiske løb”.
Har du glemt hvor fedt det så ud til DM KO sidste år så se eller gense finalerne hos DR her